خانه / پمپ آب / قیمت پمپ آب استخر

قیمت پمپ آب استخر

قیمت پمپ آب استخر در بازار دارای نرخ بالایی است اما در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا در قیمت بسیار اقتصادی به فروش می رسد.
این پمپ ها دارای طراحی ویژه و استانداردی هستند و از یکسری مزایای عالی و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند. همه این ها موجب تأمین نیاز های مختلف کاربران خود می شود. جهت آشنایی بیشتر با پمپ آب استخر همراه ما باشید:

قیمت پمپ آب استخر

معرفی پمپ آب استخر:

پمپ آب استخر به گردش آب داخل استخر کمک می کند برای همین استفاده های طولانی مدتی دارد. این محصول در فروشگاه ما دارای انواع مدل ها و برند های معروف و کاربری است.
همچنین توسط نیروی الکتریکی انرژی خود را تغذیه می کند. برخی از پمپ استخر آب را تمیز و سالم نگه می دارد.
به لطف فیلتر خود در طول گردش، خاک را جمع آوری می کند و وظیفه انتقال آب یکنواخت خود را انجام می دهد. این می تواند نه تنها در استخرها بلکه در آبشارها ، نهرها و چشمه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
در حالی که پمپ های استخر که از جمله تجهیزات اولیه استخر هستند، آب موجود در استخر را پمپ کرده و به فیلتر ارسال می کنند، ناخالصی های آب ورودی در فیلتر تجمع می یابد.

همچنین می توان مواد خارجی را بعداً بیرون اندازد. پمپ های استخر، که برای تمیز نگه داشتن آب تولید می شوند با استفاده از چشمه ها منظره زیبایی به گردش آب در استخر می دهد.

قیمت پمپ آب استخر

عملکرد پمپ آب استخر

پمپ های استخر طوری طراحی شده اند که می توانند ۲۴ ساعته و ۷ ساعته کار کنند.
پمپ آب استخر برای جابجایی حجم زیادی از آب (جریان زیاد) در فشارهای کمتر (ارتفاع پایین سر) نسبت به پمپ های دیگر و پمپ های زهکشی طراحی شده است. این بدان معناست که پمپ از انرژی بسیار کمتری برای دریافت همان جریان مورد نیاز خود استفاده می کند.

کاربرد پمپ آب استخر

صاحبان خانه اغلب دارای استخری در قسمتی از باغ خود هستند. این استخرها گاهی می توانند برای شنا و گاهی برای اهداف تزئینی باشند.
یک پمپ استخر مخصوص توسعه یافته برای استفاده در سیستم گردش استخرها استفاده می شود . پمپ های استخر تزئینی در آبشارها یا استخرهای زینتی استفاده می شود. برخی از کاربران می توانند از پمپ های زهکشی شناور استفاده کنند زیرا عملکردی شبیه تخلیه آب دارد.

قیمت پمپ آب استخر

مزایای پمپ آب استخر

پمپ آب استخر های استخر بی صداتر از سایر پمپ ها کار می کنند. از آنجا که معمولاً در آب غوطه ور است، صدای خود را در آب غرق می کند.
این محصولات از موادی تولید می شوند که تحت تأثیر خوردگی قرار نمی گیرند. آنها بی صدا کار می کنند و ارتعاشی ندارند.
پمپ استخر ، که آب را به طور مساوی در هر قسمت از استخر پخش می کند، از آلودگی باکتری و قارچ آب استخر جلوگیری می کند. هزینه های تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه تر از سایر پمپ های آب است.

قیمت پمپ آب استخر

در فروشگاه آنلاین ما انواع پمپ آب استخر با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات ببشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
شماره موبایل: 09923966545
کانال تلگرام: keshavrziAriya@
پاسخگویی تلگرام: KhadmatAriya@

مطلب پیشنهادی

قیمت پمپ آب پنتاکس cm100

قیمت پمپ آب بشقابی تک فاز ۱ اسب پنتاکس cm100

قیمت پمپ آب بشقابی تک فاز ۱ اسب پنتاکس cm100 را همراه با تخفیف ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید